mariejohlbring

Kategori:

Igår var Julias första natt i sin egen lägenhet och som förälder så var det mycket känslor och tankar kring flytten. Kanske ännu mer pga hennes situation och den resa vi gjort de sista 3.5 åren med henne. Från att kanske aldrig vakna mer i sitt liv, fått lära sig allt på nytt det hon en gång kunnat och fortfarande har svårigheter och problematik att klara sig själv!
Men valet kändes helt klart rätt redan första dagen, hon var så glad och positiv till eget boende, och när vänner redan första dagen bjöd hem henne på en tjejkväll .. Då blev jag så glad, precis vad Julia behöver, den sista sociala pusselbiten dom varit svår att gå till.. Jag är så nöjd med mitt val och att jag stod på mig av den känslan att jag trodde detta skulle generera till något bra för Julia.. Beviset kom direkt❤

Kommentarer

  • Ellenor säger:

    Härligt! Måste också kännas skönt att Julia har så fina vänner runt sig. Man blir rörd när man läser...
    Eget boende stärker säkert självförtroendet ytterligare också tror jag...
    Sitter och ser på Let´s dance med äldsta grabben. Önskar er båda en fin helg/E

    2013-04-19 | 20:39:59

Kommentera inlägget här: