mariejohlbring

Tänk vad tiden går!

Kategori:

Nu är det mitten på maj och vi har sommaren framför oss. Det som vi alla längtat efter. Jag har haft fullt upp med Julias flytt och hon trivs och allt har blivit så bra för henne!
Hon kommer utvecklas på detta, hon är piggare och orkar vara uppe mer vilket är glädjande . Innan var hennes dag uppdelad i två vilor och man hann inte med att göra något direkt med Julia på en dag . Jag hoppas oxå på att hennes minne kanske blir bättre nu när hon blivit mindre trött...
Man ska aldrig förlora hoppet❤

Kommentarer

  • Ellenor säger:

    Är man själv trött så är det ju inte ovanligt att mångt och mycket känns seg och jobbigt. Så visst, jag tror definitivt att minnet kan bli bättre när man är mindre trött./kramar från en soligt Umeå.

    Svar: Hej Ellinor! jag har varit dålig på att vara här och svara. Hoppas ni har det bra i höstmörkret som är på gång. Jag själv älskar verkligen hösten:)
    Kram
    mariejohlbring.blogg.se

    2013-05-25 | 21:05:12

Kommentera inlägget här: